سفر مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی به استان فارس

دکتر محمد رضا رزاقی مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی به اتفاق هیئت مدیره در اتحادیه دامداران استان فارس در روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه حضور پیدا کردند و با مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره آن اتحادیه جلسه برگزار شد. ابتدا مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیده اتحادیه گزارشی از اقدامات و برنامه ها مطرح و سپس در خصوص طرح زنجیره تولید خوراک دام اتحادیه توضیحات کاملی ارائه. در ادامه اعضاء هیئت مدیره صندوق ضمن تشکر از زحمات و اقدامات اتحادیه استان در راستای خدمت به اعضاء در راستای حمایت از توسعه فعالیتهای اتحادیه اعلام آمادگی نمودند.

همچنین دکتر رزاقی مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه دامپروری ضمن تشکر از برنامه ریزی و اقدامات شاخص آن اتحادیه، برنامه های در دستور کار صندوق حمایت دامپروری در جهت حمایت از سهامداران در راستای رونق تشکلها و خدمات رسانی هر چه بهتر به دامداران و تولید کنندگان عرصه دام از جمله توسعه فعالیتهای بازرگانی، عملکرد محوری به جای تسهیلات محوری، هدفمند کردن تسهیلات در جهت حمایت از زنجیره ها،طرح تولید قراردادی گوشت و … مواردی مطرح نمودند و در ادامه به اتفاق اعضا هیئت مدیده از کارخانه تولید خوراک دام و محل اجرای طرح زنجیره اتحادیه بازدید و مقرر گردید در راستای توسعه فعالیتهای اتحادیه حمایت لازم صورت پذیرد.

Check Also

جلسه مشترک مدیر عامل و هیأت مدیره صندوق حمایت از توسعه دامپروری و مدیر عامل و هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ جلسه مشترک فی ما بین صندوق دامپروری و تولیدات دامی و شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.