کشتی‌های معطل در لنگرگاه بندرامام به ۷ فروند رسید

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: تعداد کشتی‌های معطل در لنگرگاه بندرامام خمینی (ره) به ۷ کشتی رسیده و هنوز مشکلات اسناد ارزی آن‌ها حل نشده است.

در خصوص آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی به کشور از طریق بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: مشکلات اسناد ارزی کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) هنوز حل نشده است و این کشتی‌ها در انتظار حل مشکلات برای ورود به بندر هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۷ کشتی اقیانوس پیما حامل نهاده‌های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) در انتظار رفع مشکل اسناد ارزی هستند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از حدود یک ماه گذشته مشکلات اسناد ارزی ۶ کشتی‌ حامل نهاده دامی حل نشده بود و اکنون تعداد کشتی‌ها به ۷ فروند رسیده و هنوز مشکلات آن‌ها برای پهلوگیری و تخلیه حل نشده است.

وی افزود: برای پهلوگیری و تخلیه این کشتی‌ها باید ارز موردنیاز تامین شود و سپس با دریافت اسناد ارزی، امکان پهلوگیری و تخلیه برای این کشتی‌ها فراهم خواهد شد.

بدوی بیان کرد: دستگاه‌های متولی در حال پیگیری موضوع هستند تا با تامین ارز مورد نیاز این کشتی ها، شاهد پهلوگیری و تخلیه این کشتی‌ها باشیم. این کشتی‌ها حامل محموله‌های نهاده‌های دامی ذرت، جو و کنجاله هستند.

Check Also

جلسه مشترک مدیر عامل و هیأت مدیره صندوق حمایت از توسعه دامپروری و مدیر عامل و هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ جلسه مشترک فی ما بین صندوق دامپروری و تولیدات دامی و شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.